2009-08-31

Daily News

Min älskade lillasyster yster är på väg till SUDAN !! I går fälldes det stora Krokko tårar, 2 mån. ska hon va borta.
Samtidigt var vi hos min rara systerson Johan för att gratta honom, så det blev mycket skratt oxå. I denna släkt finns det så mycket goa , underbart roliga människor. Ingifta , bortgifta ,inkastade, ofrivilligt inhysta ja en massa ''skumma'' typer, lite överdrift men vi har så kul när vi ses. Ta ''Fefan'' med husamannen o Annika skitkula människor. Min andra älskade syster o Rogga och Jonte o Mattis. Lillasyster yster, Mats , Goa Anton och Mats fina tjejer. Jag är så glad att min släkt finns, naturligtvis oxå Mor o Far.
Inte att förglömma min egen högt älskade familj!

Nu är det bara 2 dar kvar till vår resa. Det ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag.
Det är ju faktiskt varmare där oxå.
Härligt oxå att Robin gick till riksfinal så han spelar golf hela helgen.
Hoppas bara att det går vägen.

Min dotter får kämpa igen, jag hoppas bara att det löser sig på bästa sätt. Det gör så ont i hjärtat när hon inte mår bra. Det vore skönt om alla inblandade förstog sitt eget bästa. Det går att lösa utan bråk.
pyss.......

1 kommentar:

  1. Härligt att ni får åka snart =)
    Hoppas det löser sig för Helena..

    Det var kul att se Robin igen, härligt att dom är kompisar Ha en trevlig resa

    Kramen

    SvaraRadera