2009-08-26

Blött blött blött


Regnet strilar, ploppar, rinner överallt, i mina skor, i mitt nyfrissade hår ,på vägen, det är bara så blött, troligtvis överlever jag men ändå!!
Detta är min lilla kråka, som hördes ända ut i trappuppgången häromdagen när hans kära mamma skulle skölja hans hår i badet !! svårt att tro va? Han har ett eget litet zoo hemma nu med hund, katter, kattungar och fiskar !! åsså kråkan då förstås.
Min vecka började med magsjuka!! fy f...n
tisdag började jag hos frissan och sen på kontoret, samt ett letande efter kollegieblock till min älskade son, på ca 17 miljoner ställen, sluuut! om jag inte ville ha Miss Kitty eller Tarzan eller nåt sånt.I dag hittade jag på ''köppera'' i stan, yes!
Har idag inmundigat min älsklingstårta på jobbet, Princess med ett genast neddimpande dåligt samvete, men det gör inget.Avslutar min dag med att betala räkningar, vilket inte är det kuligaste man kan ha för sig men tyvärr ett måste. Jo, träffade min moster i går vilket inte var en dag för tidigt, det var jätteroligt eftersom hon liksom min mor börjar bli till åren och dom inte ses så ofta. Moster Gun bor söderut så bilen far inte norrut så ofta nu när min mormor och morfar inte lever längre. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar