2009-08-21

Regn, bröllop.m.m

Vad är det som gör att att jag blir så rörd på bröllop? Naturligtvis är det för att det står 2 människor där framme som verkligen älskar varann och i detta fall hade dom haft väääääldigt lång tid att testa varann före. Men Anna och Per är verkligen en tvåsamhet. Anna var sååå snygg ! och Per så stilig. Nu är det gjort i allafall. Det är inte varje dag nån beskriver sin chef på detta vis (Anna alltså). Tråkigt eller bra? men det SPÖREGNADE när dom kom ut ur kyrkan, förhoppningsvis gäller det gamla än att regn i hår eller krona på bruden betyder tur.
Nu hoppas jag bara att deras nära vänner har hittat på mycket bus.

Va allt blir jobbigt i regn, fötterna blir slaskiga, posten blir blöt, sinnet blir tråkigt egentligen blir ALLT tråkigt. Men i morrn ska vi på fest, det ska bli kuligt! förhoppningsvis se lite vänner som vi inte sett på ett tag, samt lite bybor och annat löst folk.
Blev lite inspirerad av Cia för hon har börjat göra egna smycken, helt plötsligt fann jag mig själv rotande i alla mina små ''hemliga'' lådor , det va kul jag har ju samlat på mig en del.... men jag vill ha tid att sitta still och dona. Innan jag gör det har jag lita annat att fixa först men sen. //Maggidoo ( längtar efter mitt lilla guld nu)

2 kommentarer:

  1. kul att jag inspirerade dej till att "pyssla" lite, det är sååå kul :)
    Men du måste berätta vad du gör *nyfiken*

    //Cia

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen:)) Å vägen hit kan du ju eller hur :))

    Kramen

    SvaraRadera