2009-08-10

Idag!

Känns inte som lusten är spec. stor att gå till jobbet i kväll, jag vet nästan säkert att vi får jobba häcken av oss. Det är lika jämt nu för tiden.
Har i alla fall kokat kallops i dag som min dotter tjatat efter, så nu blir det väl tyst.
Hade en tanke att åka och bada med kråkan idag men solen lyser med sin frånvaro.

Börjar känna höstsymptom, vill städa ut allt grus och putsa fönster och göra fint, men vart ska tiden tas? Tycker att jag jobbar jämt och ju äldre jag blir ju längre tid tar det att ta igen sömnen som går förlorad. Dessutom kan man inte blå jobba innan ett pass då jag kanske får vara uppe hela natten!
Det konstiga är att jag faktiskt trivs med det , ännu iaf. Kanske för att det är ett annat klimat att jobba i när vi bara är 4 st. på kvällen.
Sr framemot att åka till frankrike, träffa lite vänner, äta god mat och dricka gott vin. Och att min man och jag gör nåt själv.

2 kommentarer:

  1. Låter härligt med Frankrike Maggan :)
    Hoppas ni får det kanon.

    ha det //Cia

    SvaraRadera
  2. Va kul att höra av dig. Kram

    SvaraRadera