2009-07-29

Familjen

Efter en arbetssam dag på jobbet, som alltid under sommaren, så avslutades min dag på ett härligt sätt.
Först var vi bjuden till min mans kusin Ulla på mat, eftersom hon har blivit 60 år ung. Dom bor i en jättefin släktgård på landet med härlig natur runt om. Oh va skönt att få sätta sig och äta mat som någon annan gjort, efter det fick vi en härlig tårta med färska bär. Riktig sommartårta!
När vi kom hem sa min man att jag kunde beställa resan vi pratat om! så i oktober lyfter vi till en härlig vecka med sol och bad. Det är i allafall vad vi hoppas på.
Fast det klart grabbarna vill nog spela lite golf oxå. Enda kruxet kan vara om sonen inte får ledigt, men det ordnar sig.
Nu ska jag lägga mig och sova på söta örat för i morgon är en ny arbetsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar