2009-08-02

Thom

Tänk om vissa bara kunde förstå sitt bästa för sig och sina barn! Förstå att deras handlingar alltid kommer tillbaka på ett eller annat sätt. Tyvärr så är det inte så. Jag önskar att jag kunde påverka men så är det inte.
Vad mycket elände som skulle kunna undvikas, eller hur?
och tänk vad många barn som skulle ha det bättre.

Har hämtat mitt lilla solsken som förgyller vår tillvaro. Han verkligen bara älskar världen.
Han är nästan ätbar!
När jag tittar på Thom och Helena tillsammans så lyser det. Naturligtvis inte alla dagar då vore det inte normalt, men för det mesta. Han kan verkligen konsten att göra nån glad, det räcker med ett leende. Då tittar dom där små ''bissingarna'' fram och då är det kört, man bara måste le tillbaka. Jag kan förstå att Helena helt plötsligt tycker att hon kommer i andra hand, men det är ju ändå tack vare henne vi fått den här lilla gåvan, förresten han är inte så liten längre snarare åt michelingubbe hållet men vad gör de!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar