2009-08-07

dagens

Efter en som vanligt jobbig natt, sov jag till k.11! fast kroppen skriker efter mer sömn , jag hinner aldrig vila igen tiden. Nu vill min ben ligga högt . Har varit på kontoret och gjort nytta.
Det är tur att jag har arbetskompisar som jag trivs med!

I går innan jag for så kom min älskade dotter och hennes lilla kråka för att att ett dopp i babypoolen, Att se denna goa knubbis krypa i och ur, i och ur är en lisa för själen. Att han kan roa sig med kanten på poolen och lite banan. Sova en stund och sen ''poa'' vidare. Livet är bra enkelt när man är liten.
Sonen och min man var i Sundsvall för Robin tävlade, vilket gick riktigt bra.
Ändå bättre gick det i dag när han sopade hem allt. Jättekul! Lite lön för all möda han lägger ner.

Ska försöka plocka lite blåbär i kväll för i morgon jobbar jag igen.

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar