2009-09-25

Veckorapport....

Ja, då var det åter fredag, döskönt! arbetsveckan har varit skitjobbig. Samtidigt som det är roligt när det rör sig och jag får bli lite problemlösare. Hade ett givande möte med mina arbetskompisar igår, det är skönt att få feedback på sånt jag bara tror att jag tycker. Dessutom är ganska många av mina kamrater ganska frispråkig, men sen finns det ju alltid nån som faller ''mellan stolarna'' . Jag känner att det är ibland inte mitt problem, det kostar för mycket av min energi att engagera mig, ego? javisst men jag måste ju i första hand sköta mig själv.

En fantastisk höstvecka har det varit, allt börjar bli så fint ute, t.o.m rabatterna håller sig fina ( nästan ) vissa är katastrofala men va gör det !
I dag far min man till fjällen , skulle ha varit med men fick ej ledigt, ingen katastrof för jag har nyss varit iväg och ska snart igen. Hade varit kul att träffa alla men ibland går det inte. Det är ju inte bara jag som vill ha semester på min arbetsplats.

tillbringar förmiddagen på kontoret, tänkte tillbringa lunchen med min älskade dotter och mitt barnbarn, sen åter till kontoret innan nästa barn behöver sin mammas plånbok till tröjor, plånboken kommer väl att se ut som en fågelholk! Han skall dessutom föräras en VÄCKARKLOCKA som låter väldigt högt! ska även fixa lite grejor till MIG.

Använder kvällen med min lillasyster, kopplar upp oss på Skype och pratar med lilla,lilla syster i Sudan för hon fyller år idag! GRATTIS älskade syster !!!!! hoppas du har en bra dag där nere i värmen. Sen blir det nog hem o sova för i morgon jobbar jag natt. Kanske hinner jag titta på HB:s innebandy match först, skulle va kul.
svejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar